3FM Serious Request

Gouden Loekie steunt Serious Request

  1. Nieuwschevron right
  2. Gouden Loekie steunt Serious Request
Op vrijdagavond werd de Gouden Loeki uitgereikt, voor de beste reclame van 2009. De opbrengst van het sms-stemmen gaat naar Serious Request
Op vrijdagavond werd al druk geschakeld tussen De Wereld Draait Door, Het Glazen Huis en het Muziekgebouw waar de Gouden Loeki's werden uitgereikt.

Ster

Het was een knap staaltje productiewerk. Van Rigby die 'One Song' speelde in DWDD, naar Thomas Acda die het overnam in het Glazen Huis, naar Chantal Jansen in Amsterdam. En dat allemaal omdat de opbrengsten van het sms-stemmen voor de Gouden Loeki naar Serious Request gaan. Het ging soepel.

Opbrengst

Geen walk-in fridge voor de DJ's , maar wel 10.000 euro voor Serious Request, vertelde Directeur Arian Buurman van de Ster live in de uitzending.
Ster advertentie
Ster advertentie