3FM Serious Request
Gouden Loekie steunt Serious Request
- Nieuws
- Gouden Loekie steunt Serious Request
Op vrijdagavond werd de Gouden Loeki uitgereikt, voor de beste reclame van 2009. De opbrengst van het sms-stemmen gaat naar Serious Request
Op vrijdagavond werd al druk geschakeld tussen De Wereld Draait Door, Het Glazen Huis en het Muziekgebouw waar de Gouden Loeki's werden uitgereikt.
Op vrijdagavond werd al druk geschakeld tussen De Wereld Draait Door, Het Glazen Huis en het Muziekgebouw waar de Gouden Loeki's werden uitgereikt.
Ster
Het was een knap staaltje productiewerk. Van Rigby die 'One Song' speelde in DWDD, naar Thomas Acda die het overnam in het Glazen Huis, naar Chantal Jansen in Amsterdam. En dat allemaal omdat de opbrengsten van het sms-stemmen voor de Gouden Loeki naar Serious Request gaan. Het ging soepel.Opbrengst
Geen walk-in fridge voor de DJ's , maar wel 10.000 euro voor Serious Request, vertelde Directeur Arian Buurman van de Ster live in de uitzending.Ster advertentie
Ster advertentie
Gerelateerd
3FM Serious Request
LUNA schittert tijdens 3FM Serious Request met single 'Bij Deze' in Glazen Huis3FM Serious Request
Zen Link in Het Glazen Huis: “Dit zorgt voor zo veel verbinding"3FM Serious Request
Barends Business Seats: jouw bedrijf in het Glazen Huis3FM Serious Request
Treed in de Voetsporen van Wijnand: Ga ook Hollen voor Zwolle