HUMAN
Zo bedankt Spotify luisteraars voor hun gênante muzieksmaak
- Nieuws
- Zo bedankt Spotify luisteraars voor hun gênante muzieksmaak
"Dus je luisterde 42 keer 'Sorry' op Valentijnsdag... Wat heb je geflikt?"
Props voor de marketingmensen van muziekstreaminggigant Spotify! Hun billboards in Londen, New York en Parijs, waarop ze hun luisteraars op een ludieke manier bedanken voor hun muziekkeuze, zijn om door een ringetje te halen.
Nuff' said
"Aan de persoon die op Valentijnsdag vier uur lang de playlist Forever Alone afspeelde, gaat het een beetje?"
Ster advertentie
Ster advertentie
Gerelateerd
HUMAN
Sannes zoontje Jelte (4) gaat dood: "Mijn gezin zal nooit meer compleet zijn"HUMAN
Voel de beat: op ADE kunnen dove en slechthorende mensen genieten van muziekHUMAN
Deze volwassenen slapen met een knuffel: "Alles mag verbranden behalve mijn Olifantje"HUMAN
Superkracht helpt mensen met een licht verstandelijke beperking aan werk in de evenementen sector