ProRail wint Houten Reclameblok 2013
- Nieuws
- ProRail wint Houten Reclameblok 2013
ProRail heeft de twijfelachtige eer om aan de haal te gaan met Het Houten Reclameblok 2013.
De luisteraars van De Coen en Sander Show hebben gesproken; dertig seconden luisteren naar een spoorwegovergang gaat echt te ver. Daarom is de spot van Prorail uitgeroepen tot meest irritante radioreclame van 2013.
ProRail wint Houten Reclameblok 2013
Woordvoerdster Elles in 't Hout was zo sportief om Het Houten Reclameblok op vrijdag 13 december in ontvangst nemen in De Coen en Sander Show. Prorail ziet deze twijfelachtige eer als een positieve bijkomstigheid. Het heeft namelijk bijgedragen aan het bereiken van hun doel; zoveel mogelijk aandacht voor veiligheid rond spooroverwegen.
Irritantste reclames van 2013
Dit jaar was de strijd om meest irritante radioreclame een nek-aan-nek race met de spot van Vodafone. De derde plek is dit jaar voor de ‘Het houdt niet op, niet vanzelf’- spot Tegen Huiselijk Geweld. Deze reclame is voor het eerst in de historie twee jaar achter elkaar genomineerd.
Gerelateerd
3FM nieuws
'God, ik ben gay': Een persoonlijk verhaal over acceptatie en identiteit3FM nieuws
Is AI de toekomst van muziek?3FM nieuws
Kom naar Robs Afterparty tijdens 3FM Serious Request voor Metakids3FM nieuws
Lauryn Hill, Billie Eilish, Sabrina Carpenter, Vampire Weekend, Paul Simon en Mk.gee: de muzikale inspiraties van Chef'Special